360° ReportageWomen Winemakers of Mendoza
The Argentinian province of Mendoza, at the foot of the Andes, is the country’s largest wine-growing region and where the famous Malbec grape variety is grown. Wine production has always been a man's business in Argentina. However, some women have decided to get involved and join forces to create their own wine. Despite many obstacles, their dream has become a reality.