360° ReportageGeorgia: Teachers Needed
Svaneti is one of the most fascinating and remote regions of Georgia. But many mountain residents leave in search of a better life in the cities. Kala, a small village at almost 2,000 meters above sea level, is no exception. The local principal has just 17 pupils enrolled at the school.