Vivaldi Under the StarsThe Four Seasons at the Freiburg Planetarium
This Baroque masterpiece is made all the more special with a 360-degree projection of images of the cosmos, at the Freiburg planetarium. Seasons, natural cycles, stars, and galaxies are represented as a fascinating, fluctuating whole.