Artemis - The Lost Temple
It is one of the most spectacular archaeological discoveries to be made in Greece in the last thirty years. In 2017, excavations unearthed the remains of a vast sanctuary dedicated to Artemis, the goddess of wild animals and hunting. A look back at several decades of archaeology and research leading up to the sensational discovery.