Snarky PuppyNancy Jazz Pulsation 2022
The American instrumental ensemble are perhaps the best known Jazz collective in the USA today. Irresistible grooves, crazy instrumentation, and above all good humour, the group has never stopped renewing itself since its formation in 2004.