Homage to Lars Vogt at the Philharmonie de Paris
The Paris Chamber Orchestra performs a concert in honour of pianist and conductor Lars Vogt who sadly passed away in September 2022. With tenor Ian Bostridge, pianist Paul Lewis, violinist Christian Tetzlaff and cellist Alban Gerhardt.