Made Kuti feat. ObongjayarTribute to Fela Kuti
Fela Kuti's legacy lives on! His grandson Made Kuti and the Anglo-Nigerian musician Obongjayar perform at the Philharmonie de Paris to celebrate the father of Afrobeat.