The Clash in BelfastCity Country Culture
The heart of Belfast is a chaotic mix of Victorian and modern architecture. Passers-by admire the Ulster Hall, the city's iconic concert hall where crowds have flocked for more than 150 years. In the 1970s, the arrival of a punk music group set the whole town ablaze.