Pedro Almodovar's BarcelonaCity Country Culture
Women have always been part of the abrasive universe of Pedro Almodovar. While his characters are usually set in Madrid, it was in Barcelona that he shot the most acclaimed film of his career, All About My Mother. Under his director's gaze, the city morphs into a place of freedom, femininity, motherhood and of rebirth.