Helen Mirren - Queen of ActressesThe FondasA Cinematic Dynasty
The story of Henry Fonda, a Broadway and Hollywood star and his children Jane and Peter who would become famous actors in their own right. The Fonda family’s relationship, complicated, strained and ambivalent, played out on the silver screen.