Richard Wagner: GötterdämmerungAt the Berlin State Opera
At the Berlin State Opera, “Twilight of the Gods” marks the end of “The Ring of the Nibelung” – an extremely ambitious undertaking for any opera house. A musical triumph for all the singers and the conductor Christian Thielemann.