Vivaldi and Mozart in the Cour MarlyAn evening at the Musée du Louvre
Julien Chauvin and the Concert de la Loge perform works by Vivaldi and Mozart in the famous Cour Marly at the Musée du Louvre, featuring mezzo-soprano Marina Viotti and violist Amihai Grosz.