Monteverdi: L’incoronazione di PoppeaGran Teatre del Liceu, Barcelona
Love, power and ambition collide on the stage of Barcelona’s Teatre de Liceu in Monteverdi’s L’incoronazione di Poppea, directed by Calixto Bieito.