Dalida & OrlandoBrother and Sister Forever
Dalida was an international star, selling over 140 million records in 10 languages. But behind her glittering career and dramatic and tragic personal life, was her ever supportive younger brother Orlando. The documentary sheds light on the professional and personal relationship between the music icon and her producer, between sister and brother.