Withnail & I
Two friends, both unemployed actors, live in a rundown flat in London’s Camden Town. They decide to leave the city and take a holiday in the English countryside, to stay with a rich uncle called Monty. But when they arrive, they are surprised to find Monty has an irrepressible passion for handsome boys. Director Bruce Robinson’s debut feature film and a British cult classic.