Tracks East - Iranian Women ResistThe Versace Saga
The Versace story is a family story of glory and tragedy that reads like a glamorous soap opera. In the late 1970s, Gianni Versace founded a small family business that would grow into a global fashion empire with his older brother in charge of the finances and his sister as artistic director. His audacious designs would revolutionise the fashion industry.