Change of Life
After completing his military service in the Angolan War of Independence, Adelino goes back to the Portuguese fishing village he calls home, only to find that the woman he loves has married his brother. Overcome by bitterness, he sets off to find work in the countryside where he meets Albertina, a free-spirited young woman who challenges him to change his life.