The Wall
During the Spanish Civil War, three men are arrested and put in prison by Franco’s guards. Facing a death sentence, they spend their last days together, accompanied by a Belgian doctor. But there may be a way out for one of them, if they agree to exchange information on the Republicans. Based on the short story “Le Mur” and directed by Serge Roullet.