Richard Wagner: Das RheingoldAt the Berlin State Opera
The Ring of the Nibelung at the Staatsoper Berlin is conducted by Christian Thielemann who is standing in for the indisposed Daniel Barenboim. This is only the second time that Thielemann, one of the world’s great Wagnerians, has collaborated with the Staatskapelle Berlin and it will actually mark his debut at the Staatsoper Unter den Linden!