The Durrells - Season 4 (1/6)
As war approaches, the Durrells prepare to close the Greek chapter of their lives.Six intense episodes bring this tender, madcap family saga to an end, proving that life is definitely less painful in the sunshine. Episode 1: The villa, transformed into a guest house, receives echoes of the rise of fascism in Europe.