Watch The Durrells - Season 3 (1/8) 46 min Watch the programme
A third season of the sunny family saga touches on matters of the heart and delights in the differences between the adventurous English family and their Greek neighbours. Episode seven: Henry Miller arrives at the villa for a holiday. Sven is threatened with arrest...