The Durrells - Season 2 (1/6)
No rest for the Durrells. Whilst Louisa is looking to steady the ship, her children are getting into trouble. The charming British family continue their adventures on the island of Corfu, in a second season. Episode 1: Louisa meets someone new at the market and the landlord’s daughter comes looking for money.