Max Emanuel Cencic: Handel AriasBayreuth Baroque Festival 2022
One of the most outstanding countertenors of our times dedicates an evening to performing Handel arias written for the legendary castrato Senesino. Cencic has a passion for reviving the glamour and splendour of baroque opera.