Tres CoyotesFestival Musica 2022
The 40th edition of the MUSICA international contemporary music festival in Strasbourg honoured the Finnish composer Kaija Saariaho. For the occasion, the group Tres Coyotes, made up of her lifelong friends, composer Magnus Lindberg and cellist Anssi Karttunen, came together for a concert of improvised music with the legend John Paul Jones, bassist of the group Led Zeppelin.