Crooked Lines
An unexpected interaction on Twitter leads Luisa, a young actress, to meet Antonio, an author and journalist who conceals his identity by using the pseudonym Rasputin. Their online relationship becomes central to their lives and one day, they finally decide to meet. But Antonio has an accident along the way.