Summer Survivors
Indre, an ambitious young psychologist, reluctantly agrees to transport two patients from one psychiatric ward to another in exchange for research privileges at her clinic. As they travel along the coastline, what looks like a carefree summer road trip becomes the start of a journey to recovery, for Indre as well as the two patients in tow.