La Fura dels Baus – Free Bach 212Frankfurt Fratopia Festival
For over 40 years, La Fura dels Baus have been creating theatrical performances that are total feasts for the senses. From the Frankfurt opera house, this prestigious Catalan company now presents their latest creation Free Bach 212, a reimagining of Bach’s last known cantata mixed with flamenco, electronics and video projection.