Jack White at the Paris Olympia
After fifteen years with the White Stripes and The Raconteurs, Jack White started his solo career in 2012. 2022 marks a milestone for the Detroit-born artist with the release of two new albums: Fear of Dawn and Entering Heaven Alive. White is live in Paris at the legendary venue, the Olympia.