Turangalîla SymphonyConducted by Esa-Pekka Salonen
Star Finnish maestro Esa-Pekka Salonen and the Orchestre de Paris perform a rarely performed Olivier Messiaen masterpiece as well as compositions by Debussy and Ligeti.