De Keersmaeker: Dialogue with BachCello suites
Five bodies in motion (three male and two female dancers) reinterpret Bach's Six Suites for Solo Cello. Their interpretation fuses music and dance with lively rhythms, guided by the remarkable cellist Jean-Guihen Queyras bringing Bach's suites to glorious life.