TwistTimisoara: City of Freedom?
Freedom and diversity are important in Timisoara, the birthplace of the Romanian revolution in 1989. Twist visits the city which has been designated European Capital of Culture 2023 and looks at the wind of freedom blowing through the cultural scene.