TwistPicasso Now
Picasso 2023: 50 years after the artist's death, how does the artist's work resonate today? Cuture magazine show Twist meets the British designer Paul Smith, who has designed a new exhibition at the Picasso Museum in Paris and the Gauthier Dance Company, which was inspired by "Bathers", a group of sculptures exhibited at the Staatsgalerie in Stuttgart.