TwistCan AI Create Art?
AI is now capable of generating content of astonishing quality. What is its potential and could it post a threat to the creative sector? Culture magazine Twist visits the Dimensions digital art exhibition in Leipzig to find out and asks photographer Boris Eldagsen why he turned down the prize he won for his AI-generated image.