TwistHow to Become a Superstar DJ
How do you become a famous DJ? What are the essential skills you need to acquire? Twist follows DJs David Guetta, Amelie Lens, Alle Farben and Lovra around clubs and festivals, and asks them about their career paths and their views on the profession.