Watch Twist What Kind of Men Do We Need? 30 min Watch the programme
The Hamas attack on 7th October and the war on Gaza is shaking the world. European societies are also facing a severe test. Can art counteract hatred? Twist meets Jewish and Palestinian artists in Tel Aviv, Paris, and Berlin, including photographer Iris Hassid, comic star Joann Sfar, hip-hop artist Ben Salomo, and writer Joana Osman.