TwistArtist Couples and Love
What do creative couples have to say about love? Culture magazine Twist asked novelists Monika Helfer and Michael Köhlmeier, dancers Anna Konjetzky, Sarah Huby and Quindell Orton, and Swedish artists Nathalie Djurberg and Hans Berg for their views.