TwistChildhood's Enduring Impact
Denmark is one of the European countries with the happiest children. Why is this? And to what extent does childhood lay the foundations for our adult lives? Twist goes to Copenhagen to investigate and meets singer Lukas Forchhammer, who grew up in the hippy autonomous community of Christiania and Psychotherapist Iben Dissing Sandahl, whose book on why Danish children are content became a bestseller.