TwistPhotos, Selfies and I
Why do we like taking pictures of ourselves so much? And what place is there for portraits and self-portraits of artists in the torrents of images that flood our daily lives? Culture magazine show TWIST pays tribute to Nan Goldin, the elusive American photographer, and salutes the work of Berlin actor Lars Eidinger, who is also a gifted photographer.