Mapping the World EssentialsSwitzerland: Banks and Neutrality
Panic in Zurich with the collapse of the Credit Suisse bank on the stock exchange, dropped by its main shareholder as it faces difficulties. Also in Swiss news: the country preferred to destroy military equipment bought from the United Kingdom in the 1960s rather than have it sent to Ukraine, due to the country’s neutrality.