Mapping the World EssentialsPutin and the Rest of the World
In Putin’s recent speech he denounced the West as decadent and doubled down on the Kremlin’s anti-gay rhetoric. Mapping the World focuses on countries in the world, including Russia, where homosexuality is not explicitly criminalised, but where life is made very difficult for LGBTQ+ people.