Mapping the World EssentialsRishi Sunak: A New PM
Rishi Sunak comes to Number Ten during a time of great economic, social and geopolitical upheaval. He replaces Liz Truss, whose time in office can't even be measured in months, let alone years. It was her slash and burn approach to taxation, without a plan to fund those cuts, that rocked financial markets and sent the cost of borrowing for normal British people soaring. Mapping the World recaps the many problems Sunak will have to tackle.