Mapping the World EssentialsGas Pipelines: Sabotage in the Baltic?
Europe ‘s eyes are on the Baltic after gas leaks that, in the context of the war in Ukraine, are unlikely to be an accident. A focus on Europe’s network of gas pipelines.