Mapping the World EssentialsArmenia-Azerbaijan Conflict
As Russia is occupied with its Ukrainian offensive, the conflict in between Armenia and Azerbaijan, that in 2020 left 7,000 dead, is flaring up again. In a region that Russia considers its sphere of influence, other regional powers, Iran and Turkey are taking an interest.