Re: Empowerment through Football
In Germany, the Scoring Girls project aims to help girls from migrant backgrounds to build their self-esteem through football, It’s a sport that challenges certain cultural or religious practices. But for Tugba Tekkal, the initiator of the project, football can be a vehicle for integration.