Re: Irish Modern Druids
Many in Ireland are rejecting the Catholic church, which long held sway in a formerly highly religious society. Today some are looking for spiritual meaning as druids, where divinity is found in the physical landscape and the natural world is venerated. A report from Ireland on modern day druids and the Catholic Church.