Re: Made in Portugal
The Portuguese provinces – long overshadowed by the booming coastal regions – are experiencing a revival. Here, Generation Z finds space and openness to bring their ideas of sustainable industry to fruition, from bicycles to socially-conscious fashion and textiles.