Re: Surrounded by the EnemyLife in Moldova's Security Zone
Cocieri is Moldovan-controlled territory surrounded by the separatist region of Transnistria, a security zone encircled by checkpoints and armed guards. What is life like in a region where fear of conflict is ever-present?