Re: The 84-Year-Old DJ
At 84 years old, Vika is likely the oldest DJane in Europe. Through her performances, she aims to inspire seniors to live their lives more confidently and freely. Together with a friend, she plans a senior fashion show followed by a party. However, Krzystof, who usually helps with the technical aspects, is sick and staying home. Vika herself has a slight fever, but canceling is not an option for her. The performance is filled with many obstacles. But Vika is familiar with overcoming obstacles.