Re: Tensions in Kosovo
Dragan Daničić lives in northern Kosovo, which borders Serbia and is home to a mostly Serbian population. He is a farmer that sells his produce at market in Serbia. But time and again, the tensions between Serbia and Kosovo makes reaching his customers difficult, with tight borders and customs controls.