Berlin Bad Trip (6/6)Where Is God?
Jannik finds Lamprecht just in time to save him from his suicide attempt. He wakes up in the hospital. His ex-wife Silke and his son Philipp are relieved. But the psychiatrist and the inspector don't buy his story of being falsely imprisoned. Jannik finds photos and videos on Tai's Cloud depicting Jannik as his “new love”. Jannik wants an explanation. But there is no trace of Tai - even his family hasn't seen him for two weeks...